Enexon wytyczył cele – logistyka, e-commerce i obsługa klienta

15/04/2019
zarząd Enexon

Sieć hurtowni elektrotechnicznych Elektroskandia Polska zmieniła nazwę na Enexon w styczniu 2019 roku. Było to konsekwencją zmian właścicielskich i wejścia w struktury branżowego giganta Grupy Würth. Kolejny krok to nowa strategia firmy.

Zarząd Enexon wytyczył cele, które chce realizować w następnych latach. Wśród nich jednym z kluczowych będzie dopracowanie i rozwój logistyki (szybkość dostaw do klientów w ciągu maksymalnie 24 godzin) oraz digitalizacja (e-commerce).

Na coraz wyższym poziomie będzie stać także obsługa klientów w 32 hurtowniach w kraju, o czym świadczy standard otwartego jesienią oddziału przy ul. Jana Czochralskiego 15 w Poznaniu – odwiedzający tę hurtownię mogą skorzystać ze stacji ładowania pojazdów elektrycznych, wydzielonej strefy klienta z ekspresem kawowym, TV i konsolą oraz zaplecza konferencyjnego i indywidualnie zaprojektowanych ekspozytorów osprzętu kluczowych dostawców.

Doświadczenie wynikające z ponad 25-letniej obecności na rynku sprawia, że podejmujemy się najbardziej wymagających wyzwań zarówno w obszarach inwestycji czy przemysłu, jak i sprawnej współpracy z elektrykami. Naszą rolą jest sprawić, aby klienci mogli się skoncentrować na rozwoju swojego biznesu, my zaś zajmiemy się wszelkimi kwestiami technicznymi – od oświetlenia przez osprzęt instalacyjny po skomplikowane rozwiązania związane z utrzymaniem ruchu i produkcją. Zaufało nam już ponad 400 zakładów produkcyjnych, współpracujemy też z grupą około 18 tysięcy elektryków – mówi Maciej Maćkowiak, prezes zarządu Enexon sp. z o.o.

Wejście w struktury Grupy Würth stanowi potwierdzenie, że podążamy we właściwym kierunku. Grupa Würth to ponad 400 zdecentralizowanych firm w 80 krajach, zatrudniających ok. 76 tys. pracowników. Łączna wartość obrotu Grupy wynosi ok. 13,6 mld euro rocznie. Spółki w niej skupione działają w różnych branżach, wśród których znajduje się również dystrybucja materiałów elektrotechnicznych. Dopełnieniem naszych zmian jest rebranding, czyli zmiana nazwy spółki oraz logotypu – dodaje Tomasz Szymenderski, dyrektor finansowy i członek zarządu Enexon sp. z o.o.

Na zdjęciu od lewej: Maciej Maćkowiak, prezes zarządu oraz Tomasz Szymenderski, dyrektor finansowy i członek zarządu Enexon sp. z o.o.

www.enexon.pl

RE

Zamów prenumeratę Rynku Elektrycznego Przejdź do formularza

Zapisz się na bezpłatny newsletter