ETI przełącza się na bezpieczną przyszłość. Odnowienie tożsamości marki
W koncernie ETI trwa niezwykle szybki postęp technologiczny. Cyfrowa transformacja wywołuje zmiany na wielu płaszczyznach. Obejmuje stworzenie możliwości technologicznych, organizacyjnych, ludzkich, procesowych i biznesowych, aby przekształcić ETI w inteligentną firmę, a tym samym szybciej się uczyć, efektywnie integrować w nowe łańcuchy wartości i sprawnie reagować na zmiany.
Koncern ETI zadecydował o odnowieniu tożsamości marki. Odświeżone zostało logo oraz identyfikacja wizualna. Nowe logo pojawia się sukcesywnie od początku 2023 roku w materiałach promocyjnych. Zmiany graficzne nie są znaczące. Kolor praktycznie został zachowany. Jedynie litery nabrały nowoczesnego charakteru. Dotychczasowe hasło „Power needs control” zostało zastąpione współczesnym „Switch to a safe future”.
Intencją zmian jest dążenie, aby wszyscy ludzie mieli bezpieczne i niezawodne doświadczenia podczas korzystania z wysokiej jakości innowacyjnych produktów i rozwiązań ETI.
„W świecie, który budujemy, każdy człowiek codziennie cieszy się z korzyści nowoczesnej sieci elektrycznej. I tak, jak każdy z naszych pracowników jest wyjątkowo ważnym członkiem naszej społeczności, tak każdemu z nas zależy na zadowoleniu użytkowników naszych produktów. Jesteśmy więc nie tylko częścią codzienności, ale też przyczyniamy się do wielu pięknych chwil w życiu ludzi na całym świecie.” – czytamy w komunikacie.
Grupa ETI to producent oraz dostawca produktów i rozwiązań w dziedzinie zabezpieczeń instalacji elektrycznych i rozdziału energii. Siedziba znajduje się w Słowenii. ETI posiada trzy lokalizacje produkcyjne w Europie: największa mieści się w Słowenii, druga co do wielkości znajduje się w Polsce.
RE