Modernizacja oświetlenia w salonach Empik w całej Polsce

27/02/2023

Oświetlenie Philips LED w placówkach Empik w całej Polsce. Modernizację przeprowadziła sieć hurtowni elektrotechnicznych Grodno.

Grupa Hurtowni Elektrotechnicznych Grodno przeprowadziła kompleksową modernizację oświetlenia w 208 placówkach sieci Empik w całej Polsce. Dzięki wymianie oświetlenia w sieci sklepów Empik na oprawy Philips LED zużycie energii generowane przez oświetlenie dla całej sieci spadło o około 40 proc. przy jednoczesnym zwiększeniu standardu oświetlenia.

Głównym wymogiem inwestora, czyli firmy Empik, była kompleksowość obsługi oraz niezawodny i energooszczędny produkt, dlatego przy modernizacji zastosowane zostały dwie grupy produktów Philips:

  • linie świetlne dla sufitów otwartych,
  • panele dla sufitów modułowych.

Oświetlenie zostało wymienione w salonach Empik, na witrynach oraz w przestrzeniach socjalnych – wszędzie działają obecnie energooszczędne oprawy oświetleniowe marki Philips LED.

Największym wyzwaniem była logistyka, ponieważ chodziło o wymianę oświetlenia w 208 sklepach w całej Polsce musieliśmy mieć pewność, że produkty dotrą na czas, że nie będzie żadnych przestojów realizacji. spięcie wszystkich terminów wymagało sporo determinacji, ale finalnie, dzięki partnerskiej współpracy wszystkich zaangażowanych stron wszystko poszło zgodnie z planem – mówi Jarosław Skonieczka, dyrektor ds. oświetlenia w Grodnie.

W porównaniu do stosowanych poprzednio opraw LED starej generacji, instalacja oświetlenia Philips LED umożliwia znaczne obniżenie kosztów energii. Różnica w zużyciu energii przed i po wymianie, dla kilkunastu losowo lokalizacji wynosi od 39 do 45 proc., przy jednoczesnym zwiększeniu standardu oświetlenia. Wdrażane w ramach modernizacji rozwiązania pozwalają także generować pozytywny wpływ nie tylko na doświadczenia zakupowe klienta, lecz także na środowisko, są więc opłacalną inwestycją dla firmy.

Właścicielem marki Philips LED jest Signify. Rozwiązania oświetleniowe od Signify są odzwierciedleniem idei zrównoważonego rozwoju: sposobu ich projektowania, wytworzenia komponentów, przez ich pakowanie, transport, a następnie użytkowanie. Zrównoważony rozwój to strategia Signify, która wyznacza kierunek rozwoju, produkcji, a także doboru partnerów, których wartości są spójne z wartościami firmy.

RE, fot. Empik

Zapisz się na bezpłatny newsletter