W Grodnie przyszedł czas na zmiany
Po 30 latach sieć hurtowni elektrotechnicznych Grodno zdecydowała się na zmianę logo. Rebranding powstał na podstawie historii, potrzeb oraz rzeczywistości firmy.
W 2020 r. obchodzi 30-lecie istnienia. W roku jubileuszowym spółka z satysfakcją poinformowała o zrealizowaniu dotychczasowej strategii. Pod względem przychodów Grodno zajmuje obecnie drugie miejsce wśród hurtowni elektrotechnicznych. Plany na kolejne lata przedstawiają spółkę jako lidera rynku hurtowego.
Nowe logo odwzorowuje wartości Grodna wypracowane przez 30 lat działalności. Sygnet spółki to piorun oraz znak powtarzalności. Piorun to symbol dynamizmu, natomiast okrąg to znak kompleksowości rozwiązań oraz relacji, jakie spółka buduje wokół siebie. Całość odzwierciedla główne idee Grodna: dynamizm, kompleksowość oraz eksperckość firmy. Oczywiste skojarzenie sygnetu z elektrycznością to też prostota, która cechuje lidera na rynku.
Nowa szata graficzna definiuje, jakie emocje i skojarzenia tworzy marka wokół siebie oraz to, jak firma jest postrzegana na rynku.
„Rebranding Grodna wytycza nowe kierunki rozwoju. Jesteśmy gotowi na rozwijający się rynek oraz na wyzwania, które przed nami stoją. Wierzymy, że dzięki nowej wizualizacji spółka Grodno będzie jeszcze silniejsza” – podkreślił zarząd w komunikacie.
Grupa GRODNO jest czołowym dystrybutorem artykułów elektrotechnicznych i oświetleniowych działającym na polskim rynku. Grupa świadczy usługi w zakresie audytów oraz projektów oświetleniowych i elektrycznych, wykonywania oraz modernizacji instalacji elektrycznych i energetycznych, programowania automatyki budynkowej, jest też dostawcą złożonych rozwiązań dla przemysłu. Aktywnie rozwija segment zielonej energii pod kątem instalacji fotowoltaicznych, pomp ciepła i stacji ładowania pojazdów. Głównym profilem działalności Grupy jest zapewnienie inwestorowi kompleksowych rozwiązań prądowych do każdego typu obiektu budowlanego.
Grupa Grodno należy do grupy dystrybutorów elektrotechnicznych FEGIME Polska.
RE