e-handel nie musi być pozbawiony czynnika ludzkiego

   |    tekst redakcyjny    |   

Internetowy Sklep TIM otrzymał wyróżnienie Akademii Internetu w prestiżowym konkursie Webstarfestival, który promuje najlepsze polskie strony www oraz reklamy internetowe.

Sklep TIM w wersji beta ruszył z początkiem maja 2013 r., zaś pełną parą działa od lipca. W tym czasie liczba produktów oferowanych online wzrosła z 12 do 46 tysięcy, z czego ponad 25 tysięcy jest dostępnych od ręki i dostarczanych do klienta w 24 godziny (w dni robocze).

– Wyróżnienie w Webstarfestival to dla nas pozytywny sygnał od konsumentów i ekspertów branży e-commerce, tym bardziej, że zostało przyznane po zaledwie pół roku działalności Sklepu TIM – podkreśla Dawid Sadulski, dyrektor Wydziału E-commerce w TIM SA, w ramach którego działa Sklep TIM.

Sklep TIM to także profesjonalne doradztwo – w nowej sekcji „Wsparcie techniczne” można bezpłatnie zamówić projekt oświetlenia pomieszczenia czy wycenę rozdzielnicy elektrycznej. Wystarczy wypełnić odpowiedni formularz, podać niezbędne parametry, by w ciągu 24 godzin otrzymać informację o terminie przygotowania projektu lub wyceny. Wszystkie produkty użyte do przygotowania oświetlenia lub rozdzielnicy można oczywiście zamówić w Sklepie TIM.

– Internetowy handel nie musi być pozbawiony czynnika ludzkiego i kontaktu z profesjonalistą, który pomoże odpowiednio dobrać produkty – przekonuje Adrian Hrehorowicz, menadżer projektu Sklep TIM – Zależy nam, by w klienci poczuli się jak w prawdziwej hurtowni TIM-u, gdzie czeka na nich nie tylko bogata oferta produktowa, ale i wiedza oraz wieloletnie doświadczenie naszych specjalistów – wyjaśnia.

Na zdjęciu od lewej: Dawid Sadulski, dyrektor Wydziału E-commerce w TIM SA oraz Adrian Hrehorowicz, menadżer projektu Sklep TIM.

Więcej w nr 3.2014