Unikatowa forma profili aluminiowych LED

Reklama

Reklama

rynekelektryczny.pl
tel. 22 743 00 71
reklama@rynekelektryczny.pl

  |  

Od 18 do 23 marca 2018 r., polska firma GTV prezentowała swoje produkty podczas międzynarodowych targów Light & Building. GTV wyeksponowało m.in. profile aluminiowe LED, które wpisują się w najnowsze trendy branży oświetleniowej. Szczególną popularnością cieszyły się profile dwustronne, nabijane do szaf. Ze względu na swoją unikatową formę, wzbudziły one zainteresowanie wśród odwiedzających stoisko.

GTV wykorzystało nowoczesne, innowacyjne rozwiązania prezentowania produktów. Najważniejszym elementem stoiska był stół interaktywny. Elementy oświetlenia zostały zatopione w tokenie z żywicy, który uruchamiał określone akcje i pozwalał na skuteczną prezentację produktów. Po nałożeniu tokenu na stół, aktywowany stawał się zawarty w nim content. Taka forma prezentowania produktów zrobiła wrażenie na gościach i cieszyła się dużą popularnością.

Targi Light + Building to bardzo ważne wydarzenie, które jest przeglądem najważniejszych, światowych trendów branży oświetleniowej. GTV to ważny gracz na kilkudziesięciu rynkach. Naszym celem jest nie tylko nadążanie za międzynarodowymi trendami, ale przede wszystkim kreowanie ich – mówi Mateusz Strzałkowski, rzecznik prasowy w firmie GTV Poland.

GTV gości na najważniejszych międzynarodowych wydarzeniach branżowych. Produkty polskiego dystrybutora prezentowane były w ostatnich miesiącach m.in. na kbb Birmingham czy MTKT w Kijowie.

O GTV

GTV to międzynarodowy dystrybutor akcesoriów meblowych i oświetlenia. Jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce. Spółka obecna jest na kilkudziesięciu rynkach w Europie, Azji i Ameryce, a produkty z logo GTV znajdują się w milionach domów i biur na całym świecie. GTV jest firmą w 100% z polskim kapitałem. GTV jest laureatem licznych konkursów branżowych i ogólnobiznesowych, takich jak Gazele Biznesu, Diament Meblarstwa czy Złota 7 Branży Meblarskiej.

[ssba-buttons]