Klienci wybierają bezpieczne zakupy
Przychody netto ze sprzedaży artykułów elektrotechnicznych w TIM SA przekroczyły w pierwszym kwartale 2020 r. poziom 200 mln zł – i to znacznie.
Pierwszy kwartał tego roku to kolejny rekord sprzedażowy TIM SA. Szacowane przychody netto wyniosły niemal 215,8 mln zł, tj. aż o 12,9% więcej niż w analogicznym okresie 2019 r. 72% sprzedaży w pierwszym kwartale 2020 r. stanowił kanał e-commerce tj. 155,3 mln zł, +13,3 rdr.
Zobacz także: Wyniki przeglądu opcji strategicznych w Grupie TIM
Szacowane obroty za marzec 2020 r. wyniosły prawie 78,6 mln zł, o 12,7% więcej niż w marcu 2019 r. Kanał e-commerce wygenerował 52,8 mln zł, tj. +9,9% rdr.
Za nami najlepszy pierwszy kwartał w historii, z niemal rekordową miesięczną dynamiką w lutym i ponadprzeciętnym, jeśli spojrzeć chociażby na cały 2019 rok, wzrostem w marcu. Dane za ten miesiąc pokazują, że pomimo pogarszającej się sytuacji epidemicznej w dwóch ostatnich tygodniach machina sprzedażowa TIM-u nie zwolniła. Nasz hybrydowy model biznesowy bardzo dobrze sprawdza się w obecnych czasach. Klienci wybierają zakupy online na TIM.pl zamiast wizyt w tradycyjnej hurtowni. Korzystają z najszerszej oferty produktów elektrotechnicznych w Polsce dostępnych w 24 godziny, ale i zyskują coś znacznie obecnie ważniejszego – poczucie bezpieczeństwa z dostawą bezpośrednio tam, gdzie przebywają – komentuje Krzysztof Folta, prezes zarządu TIM SA.
TIM pracuje zgodnie z zasadami bezpieczeństwa
Zamówienia składane przez klientów TIM SA są realizowane i dostarczane na bieżąco. Warto zwrócić uwagę, że wszystkie spółki tworzące Grupę Kapitałową TIM zachowały ciągłość działania, a ponad 95% pracowników pionów biznesowych oraz back office-u pracuje zdalnie. Pracownicy operacyjni zatrudnieni w centrum logistycznym 3LP SA wykonują swoje obowiązki zgodnie z nową organizacją pracy, z zachowaniem rygorystycznych zasad bezpieczeństwa oraz wykorzystaniem środków ochrony osobistej.
RE
Zamów prenumeratę Rynku Elektrycznego Przejdź do formularza