Nowy szef sprzedaży i marketingu w firmie LUG
Tomasz Makarski, dotychczasowy dyrektor marketingu, objął stanowisko globalnego dyrektora sprzedaży i marketingu i stanął na czele skonsolidowanej Dywizji Sprzedaży i Marketingu w randze członka zarządu LUG Light Factory Sp. z o.o.
Paweł Karłowski, dotychczasowy Global Sales Director LUG, z dniem 14 grudnia br. przestał pełnić funkcję zarządcze i zakończył współpracę z firmą LUG.
Zmiany organizacyjne w firmie LUG stanowią pogłębienie procesów konsolidacyjnych zapoczątkowanych w ubiegłym roku i polegają na połączeniu Dywizji Sprzedaży i Dywizji Marketingu w jedną globalną dywizję łączącą w sobie kompetencje obu tych obszarów. Zadaniem nowego dyrektora będzie odpowiedzialność za długookresową strategię marki oraz wyznaczanie nowych obszarów wzrostu firmy.
Po konsolidacji dywizji handlowych w ubiegłym roku, teraz zdecydowaliśmy się na kolejny krok: połączenie pod jednym kierownictwem działów marketingu i sprzedaży. Szybko zmieniający się rynek stawia przed nami nowe wyzwania, na które musimy płynnie reagować. Liczę na efekt synergii polegający na ścisłej współpracy zespołów handlowych i marketingowych oraz stworzenie wyspecjalizowanych struktur sprzedażowych wspieranych nowoczesnymi narzędziami digital marketingu i service design – komentuje zamiany Ryszard Wtorkowski, prezes zarządu LUG S.A.
Tomasz Makarski z firmą LUG Light Factory związany jest od stycznia 2015 r. Od 2019 r. pełni funkcję członka zarządu. Jest absolwentem Uniwersytetu Szczecińskiego na Wydziale Prawa i Administracji. Posiada 16-letnie doświadczenie w obszarach marketingu oraz wsparcia procesów sprzedaży, restrukturyzacji oraz wdrożeń platform informatycznych wspierających bieżącą działalność organizacji.
RE
Zamów prenumeratę Rynku Elektrycznego Przejdź do formularza