Strategia Sonela na trzy lata
Sonel przedstawił strategię biznesu na lata 2022-2024. Głównym założeniem jest osiągnięcie sprzedaży produktów i usług na poziomie 135 mln zł w 2024 r. przy utrzymaniu zwrotu z kapitału własnego na poziomie nie niższym niż 17%.
„Cel, jaki sobie założyliśmy, wynika z licznych analiz otoczenia oraz wewnętrznych możliwości firmy. Wierzymy, że postępujący rozwój infrastruktury energetycznej oraz liczne globalne projekty jak Zielona Transformacja stwarzają szansę na zrealizowanie tych założeń” – czytamy w strategii.
Po trzech latach realizacji strategii Sonel ma być nadal liderem na rynku pomiarów ochronnych. Firma celuje we wdrożenie nowych linii produktowych związanych z elektromobilnością i OZE oraz w rozwój aktualnej oferty.
eSonel to najważniejsza z inicjatyw, która jako filar nowej strategii całkowicie zmienia podejście do produktu i klienta.
Pobierz PDF – Strategia Sonel na lata 2022-2024
Za 2020 r. przychody Grupy Sonel wyniosły 116 mln zł, a zysk netto 13 mln zł.
MK
Zamów prenumeratę Rynku Elektrycznego Przejdź do formularza
- SONEL: rejestracja spółki zależnej MBS Sonel
- Sonel: przegląd opcji strategicznych dla spółek zależnych
- SONEL: utworzenie spółki MBS-Sonel w Niemczech
- SONEL: utworzenie spółki na terenie Niemiec
- SONEL: utworzenie spółki w Niemczech – list intencyjny
- SONEL: nowa strategia oparta o cyfryzację
- SONEL: rekordowa sprzedaż i satysfakcjonujące marże w 2022 r.
- SONEL: podsumowanie pierwszego półrocza 2022 r.
- SONEL: umowa z Tauronem na dostawy liczników
- SONEL: wypłata dywidendy dla akcjonariuszy