Dwucyfrowy wzrost liczby klientów. Podsumowanie 1. kwartału i kwietnia w ASAJ
Sieć hurtowni instalacyjnych ASAJ podaje wyniki sprzedaży w kwietniu i w pierwszym kwartale 2023 r. w porównaniu do ubiegłego roku.
Po pierwszym kwartale 2023 roku spółka ASAJ osiągnęła dynamikę sprzedaży na poziomie 108,4% wobec analogicznego okresu 2022 roku. Jest to dobry wynik, zważywszy na rekordowy marzec 2022 r.
Analizując poszczególne segmenty klientów, widoczne jest wyhamowanie w segmentach powiązanych z rynkiem deweloperskim, jednakże rynek większych inwestycji i energetyki pozwala na wypracowanie wzrostów wobec poprzedniego roku.
Miesiąc kwiecień firma zakończyła wynikiem 111,3% dynamiki rdr.
Wyniki pierwszych czterech miesięcy 2023 roku pozwalają na realizację założonych projektów i inwestycji. Spółka aktualnie jest w trakcie przygotowań otwarć kolejnych dwóch oddziałów.
Firma obserwuje dwucyfrowy wzrost liczby klientów, do czego niewątpliwie przyczynia się przyjęty plan strategicznych działań w obszarze handlu i marketingu oraz nieustannie optymalizowane procesy w Centrum Dystrybucji ASAJ.
ASAJ niezmiennie, strategicznie stawia na dalszy rozwój sieci sprzedaży, zwiększenie liczby klientów oraz dywersyfikację segmentową.
ASAJ jest polską, rodzinną siecią handlową, wywodzącą się z branży elektrotechnicznej, działającą na krajowym rynku dystrybucyjnym od 1990 roku. Firma już w początkowych latach istnienia zdobyła miano niekwestionowanego lidera rynku wschodniej i centralnej Polski, z której się wywodzi. Wieloletni, dynamiczny rozwój firmy sprawił, że dzisiaj ASAJ jest organizacją o zasięgu ogólnopolskim i należy do ścisłej czołówki w branży.
ASAJ