Czy sklepy internetowe uczestniczą w wojnie cenowej?
Nie jest dobrze, jeśli ceny rozjeżdżają się między tradycyjnym rynkiem, a cenami w sieci. Mamy sygnały od kolegów z hurtowni, że coraz częściej się zdarza, że instalatorzy przychodząc do ich punktów, pokazują na tabletach oferty z internetu, zmuszając do obniżenia cen. Bywa, że te ceny w sieci są abstrakcyjnie niskie (najczęściej oferowane przez małe sklepiki internetowe lub po prostu są nieaktualne) i nie są możliwe do utrzymania w „normalnym handlu”. Wywołuje to niechęć właścicieli hurtowni do wyrobów takiego producenta. W takiej sytuacji sprzedawca chętnie szuka zmienników, żeby tylko doszło do transakcji.
Roman Ostrowski, prezes zarządu Ostrowski-biz Sp. z o.o. opowiada o ważnych aspektach handlu internetowego, o wstąpieniu do grupy zakupowej oraz o najbardziej popularnych produktach. Więcej w nr 12.2013
Zaprenumeruj Rynek Elektryczny