Budowanie marki przez sport

tekst redakcyjny

tekst redakcyjny

  |  

W dniach 12-13 kwietnia 2014 roku, w warszawskiej hali Torwar, odbył się finał Pucharu Polski piłkarzy ręcznych. W turnieju udział wzięły drużyny Vive Targów Kielce, Orlen Wisły Płock, SPRu Chrobrego Głogów i Wisły Azotów Puławy. Sponsorem całego wydarzenia była firma GTV, dystrybutor akcesoriów meblowych i oświetlenia.

Jako wielki entuzjasta sportu i emocji z nim związanych, było to dla mnie fantastyczne doświadczenie zobaczyć tylu świetnych zawodników w tak prestiżowym turnieju. Obecność GTV w roli sponsora, to element strategii budowania wizerunku firmy zaangażowanej społecznie, potrafiącej dzielić się swoim sukcesem. Cieszę się, że widzowie zgromadzeni w hali i przed telewizorem, mogli przeżywać sportowe emocje i przy okazji zapoznać się z naszą marką. Planuje w przyszłości rozszerzać projekty sponsoringowe o równie prestiżowe wydarzenia sportowe i kulturalne powiedział  Wojciech Piłka, prezes zarządu GTV.

Turniej wygrała drużyna Vive Targów Kielce, która w meczu finałowym, po zaciętym i stojącym na najwyższym poziomie spotkaniu, pokonała Orlen Wisłę Płock. Brązowe medale wywalczyła Puławska Wisła, a miejsce tuż za podium przypadło drużynie z Głogowa.

Firma GTV jest również sponsorem głównym grup młodzieżowych KS Stadionu Śląskiego Chorzów oraz  sponsorem muzeum klub piłkarskiego Legii Warszawa.

Zaprenumeruj Rynek Elektryczny

 

 

 

[ssba-buttons]