TIM SA zdecydował się na wdrożenie nowego systemu identyfikacji, w tym logotypu, który pozostawał niezmienny od chwili powstania firmy. Nowe logo zostało po raz pierwszy publicznie zaprezentowane 13 czerwca, w Operze Wrocławskiej, podczas gali z okazji 25-lecia TIM SA.
– Zawiera charakterystyczny dla TIM-u żółty trójkąt, co podkreśla, że z dumą czerpiemy z naszego dotychczasowego dorobku. Historia jest bowiem ważna, jednak przyszłość jest ciekawsza. Zmiana, w trakcie której jest właśnie TIM, wydaje się być jak dotąd największą w dziejach firmy, stąd też pierwsza zmiana naszego logotypu – komentuje Krzysztof Folta.
TIM zajmuje drugie miejsce pod względem sprzedaży z 5-proc. udziałem w rynku. Stan zatrudnienia wynosi 350 pracowników. Niedawno uruchomiona została sprzedaż przez internet. Obecnie 50 proc. sprzedaży realizowana jest online.
Zaprenumeruj Rynek Elektryczny