W nr 9.2015 ukazał się wywiad z z Grzegorzem Piątkiem, dyrektorem handlowym Lena Lighting SA.
Wraz z pojawieniem się mody na ekologię, zrównoważony rozwój i zdrowy tryb życia, oświetlenie LED zaczęło skupiać uwagę klientów. Wielu inwestorów intuicyjnie wybiera produkty i firmy, które stawiają na nowoczesność oraz inwestują w rozwój najnowszych technologii, wierząc, że lepiej spełniają one ich potrzeby, a przy tym chronią środowisko naturalne. Polskie oświetlenie ledowe marki Lena Lighting przebiło się do świadomości klientów i inwestorów, oferując do wyboru zarówno najbardziej zaawansowane projekty, jak i produkty o najkorzystniejszej relacji jakości do ceny – zawsze z zachowaniem najwyższych standardów wykonania oraz przejrzystości i wiarygodności danych w połączeniu z funkcją zmniejszenia kosztów zużycia energii. Technologia LED była i jest szansą dla naszej firmy, a my z zaangażowaniem i starannością tę szansę wykorzystujemy. Każdy produkt linii LED GO! autorstwa Lena Lighting jest tego dowodem. Wybierając go, klient dotyka naszych badań, poszukiwań, inwestycji, zapału i ciężkiej pracy. Jesteśmy z tego dumni…
Więcej w nr 9.2015