TAK trzech dystrybutorów

tekst redakcyjny

tekst redakcyjny

  |  
przedstawiciele Grupy TAK

16 listopada br. trzy znaczące firmy zajmujące się dystrybucją artykułów elektrotechnicznych poinformowały na konferencji w Warszawie, że łączą swoje siły. Nowe przedsięwzięcie będzie funkcjonować pod nazwą TAK. Skrót został utworzony od pierwszych liter partnerów: TIM, A-T i Kaczmarek Electric.

Modele biznesowe założycieli różnią się. A-T otwiera kolejne placówki w miastach powiatowych. Kaczmarek Electric rozwija sieć obsługi instalatorów. TIM postawił na e-commerce. Zróżnicowanie działalności pozwala na wzajemne uzupełnianie się.

 

 

Fot. Założyciele TAK podczas konferencji w Warszawie. Od lewej: Cezary Kaczmarek, prezes Kaczmarek Electric, Paweł Jarmużek, prezes A-T oraz Krzysztof Folta, prezes TIM.

Grupa TAK posiada 215 placówek handlowych (sklepy, hurtownie i biura handlowe). Dzięki temu zaoferuje swoim dostawcom dotarcie do wszystkich grup klientów, za pośrednictwem każdego możliwego kanału sprzedaży, oraz wyjątkowo szybkie i sprawne wprowadzanie na rynek nowości produktowych.

Łączne obroty twórców grupy TAK wyniosły w 2014 r. niemal 1,4 mld zł. Po trzech kwartałach 2015 r. osiągnęły już poziom 1,16 mld zł, co oznacza dynamikę rzędu niemal 120% w stosunku do analogicznego okresu 2014 r.

Klienci A-T, Kaczmarek Electric oraz TIM-u będą mogli liczyć na dostęp do jeszcze szerszej gamy produktów. Długoterminowe kontrakty pomiędzy TAK a producentami artykułów elektrotechnicznych pozwolą także na wypracowanie bardziej stabilnej oferty cenowej.

Najbliższy miesiąc założyciele Grupy mają poświęcić na stworzenie zasad funkcjonowania TAK. Rozpoczną się także rozmowy z dostawcami.

Zaprenumeruj Rynek Elektryczny

[ssba-buttons]