Odbywające się co dwa lata targi Light+Building we Frankfurcie nad Menem to jedno z najważniejszych wydarzeń branży oświetleniowej na świecie. Jako jeden z wiodących europejskich producentów profesjonalnych rozwiązań oświetleniowych, firma LUG regularnie bierze w nich udział już od 2002 r. prezentując podczas każdej edycji szeroki wachlarz rozwiązań wykorzystujących najnowsze zdobycze technologii oświetleniowych.
Stoisko LUG podczas tegorocznej edycji L+B 2016 stanowiło esencję najważniejszych światowych trendów branży oświetleniowej. Zgodnie z mottem przyświecającym targom, LUG jako jeden z wiodących europejskich producentów oświetlenia, wykreował w przestrzeni targowej miejsce, w którym dominowały idee indywidualizmu, digitalizacji i kooperacji w sieci. Na powierzchni 240 mkw. wydzielono strefy dedykowane trzem brandom: LUG BOX, Flash DQ oraz LUG, w ramach których zaprezentowano absolutnie premierowe rozwiązanie oświetleniowe. Łącznie ponad 200 sztuk opraw w ramach 90 modeli. Wśród zaprezentowanych nowości znalazła się także oprawa PowerLUG LED wyróżniona jednym z najbardziej prestiżowych tytułów w świecie designu – iF Design Award.
Ponadto stoisko LUG wyróżniały cztery stanowiska virtual reality, za pośrednictwem których odwiedzający je goście mogli obejrzeć rozwiązania oświetleniowe w ich naturalnym środowisku funkcjonowania. W ramach sześciu wirtualnych scen odpowiadających przestrzeni ulicznej, biurowej, handlowej, przemysłowej, mieszkalnej i iluminacji zewnętrznych możliwe było dobranie oświetlenia w zależności od indywidualnych preferencji, a dzięki realnym odzwierciedleniu parametrów technicznych – również ocena efektów świetlnych.
Zielonogórski producent z rozmachem zaprezentował także autorski system inteligentnego zarządzania oświetleniem – inteLUG. Umożliwia on pełną kontrolę i programowalne zarządzanie posiadanymi oprawami oświetleniowym, zarówno wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi. A wszystko to odbywa się w trybie zdalnym, z dowolnego miejsca na świecie, poprzez aplikację w systemie iOS, Android lub przeglądarkę internetową.
– Należy pamiętać, że największe na świecie targi oświetleniowe to nie tylko niepowtarzalna okazja dla wystawców do zaprezentowania swoich możliwości technicznych i wzorniczych, ale także szansa na ugruntowanie swojej pozycji rynkowej i otwartego dialogu z konkurencją. To również wspaniała platforma dla komunikacji z obecnymi i potencjalnymi klientami oraz niezastąpione źródło informacji o kondycji całej branży. Uważam, że dzięki stoisku będącemu jednym z najciekawszych podczas tegorocznej edycji L+B 2016, wykorzystaliśmy te możliwości w pełni – komentuje Ryszard Wtorkowski, prezes zarządu LUG SA.