W ciągu zaledwie czterech miesięcy tego roku – od kwietnia do lipca – firmie Kaczmarek Electric przybyło 11 nowych punktów sprzedaży, zapowiadane są też kolejne otwarcia. Biura i elektromarkety pojawiają się nie tylko w dużych miastach, lecz także – a może przede wszystkim – w małych miejscowościach. Nowe biura handlowe rozpoczęły działalność w Koninie i Słupcy. Najwięcej nowych oddziałów powstaje jednak w formie elektromarketów, które łączą zalety tradycyjnej hurtowni z nowoczesną formułą sprzedaży, dzięki czemu klient ma łatwy, bezpośredni dostęp do towarów. Model ten jest odpowiedzią na oczekiwania zarówno klientów biznesowych, jak i indywidualnych.
Fot. Nowy oddział Kaczmarek Electric w Szczecinie
– Dzięki takiej formule sprzedaży możemy z jednej strony wykorzystać wszystkie możliwości, jakie daje bezpośrednia praca z klientem, zapewniając pełną obsługę i serwis. Z drugiej strony oferujemy klientom to, z czym na co dzień spotykają się w dyskontach, marketach – dużą, otwartą, zorganizowaną przestrzeń, w której można zapoznać się z szerokim asortymentem towarów. Jednym słowem, klienci mogą zobaczyć to, czego w normalnej hurtowni przeważnie nie widać, bo klienci rzadko są wpuszczani do magazynów. Staramy się też nadać naszym elektromarketom szczególny charakter. Pracujemy nad tym, a składa się na to wiele szczegółów, aby były to miejsca przyjemne i ciepłe, w których klient czuje się dobrze i komfortowo – wyjaśnia prezes firmy Cezary Kaczmarek (…)
Obecnie firma Kaczmarek Electric prowadzi kampanię pozyskiwania nowych partnerów pod hasłem „Z nami warto”. Więcej w nr 7-8.2016
Zaprenumeruj Rynek Elektryczny