W dniach 5–9 marca br. w Düsseldorfie odbyły się największe targi handlu detalicznego – EuroShop 2017.
Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów, Sprzedaży i Reklamy EuroShop to najważniejsze w swojej branży targi na świecie, które przyciągają rzesze zainteresowanych nowościami handlowców. Otrzymują oni kompleksową ofertę technologii i innowacyjnych rozwiązań w zakresie wyposażania, organizacji oraz zabezpieczania sklepów i magazynów handlowych. W targach uczestniczą wystawcy z całego świata, odwiedza je kilkadziesiąt tysięcy osób, odbywa się też wiele spotkań, seminariów i warsztatów.
Targi EuroShop są organizowane od 1966 r. Odbywają się co trzy lata. Ideę targów tworzy EHI Retail Institute – prestiżowy instytut naukowy zajmujący się zagadnieniami handlu. Ostatnia edycja EuroShop w 2014 r. zgromadziła 2229 wystawców z 56 krajów, w tym 816 firm z Niemiec i 1413 z zagranicy, oraz blisko 110 tys. specjalistów ze 100 krajów, w tym 37 proc. z Niemiec i 63 proc. z zagranicy.
W tym roku w 18 salach na powierzchni 127 tys. mkw. swoje stoiska miało blisko 2400 wystawców z 61 krajów. Przestrzeń targów podzielona była na siedem działów: Marketing POP, Marketing Expo & Event, Retail Technology, Lighting, Visual Merchandising, Shop Fitting & Store design, Management Food Tech & Energy. Targi odwiedziło 113 tys. osób. Były to jak dotąd największe Targi EuroShop w 50-letniej historii tej imprezy.
Wśród 80 wystawców z Polski uczestniczących w targach obecni byli producenci z branży oświetleniowej: CORA P.H.U. ADAM SIKORA, Euroledlighting Sp. z o.o., Imperial Sp. z o.o. s.k.a., SENTINEL Sp. z o.o., Spectra Lighting Sp. z o.o., Wojnarowscy Sp. z o.o.
Następne Targi EuroShop odbędą się w dniach 16–20 lutego 2020 r.
Źródło: www.euroshop-tradefair.com
Zaprenumeruj Rynek Elektryczny
Wszystkie prawa zastrzeżone. Wykorzystanie części lub całości treści zamieszonych na rynekelektryczny.pl wymaga zgody wydawnictwa Publikatech.
Zapisz