Dobre praktyki w branży

tekst redakcyjny

tekst redakcyjny

  |  
powstał Kodeks Dobrych Prakyk branży elektrotechnicznej

Organizacje branży elektrotechnicznej stworzyły Kodeks Dobrych Praktyk. Zawiera on sześć kluczowych punktów, dotyczących działalności podmiotów na rynku. Kodeks zobowiązuje do przestrzegania zasad uczciwej konkurencji. Niedozwolone jest: prowadzenie tzw. czarnego PR, bezpośrednie premiowanie sprzedawców, dystrybutorów i sklepów za sprzedaż określonych marek, wpływanie na podmioty i instytucje prowadzące badania na rynku, wprowadzanie w błąd klienta przez umieszczenie fałszywych informacji o produktach. Sprzedawcy internetowi powinni przestrzegać takich samych zasad jak inni sprzedający, przede wszystkim zapewnić rzetelną informację o produkcie czy obowiązujących stawkach VAT.

 

Dokument został podpisany 8 czerwca br. podczas obchodów 25-lecia Polskiej Izby Gospodarczej Elektrotechniki przez następujące organizacje: PIGE, SHE, PZPO, Pol-lighting, ceced Polska.

Podpisane na Państwa oczach porozumienie w formie Kodeksu Dobrych Praktyk Branży Elektrotechnicznej jest dobrym początkiem integracji naszej branży i krokiem ku wspólnemu rozwiązywaniu trudności rozwojowych – powiedział Janusz Nowastowski, dyrektor biura PIGE.

Zaprenumeruj Rynek Elektryczny

 

 

[ssba-buttons]