Firma Philips Lighting ogłosiła plany Philips Hue Entertainment – aktualizacji oprogramowania, które przenosi domową rozrywkę na kompletnie nowy poziom poprzez synchronizację oświetlenia Philips Hue z filmami, grami czy muzyką (również w streamingu), a wszystko w dzięki bliskiej współpracy z przemysłem rozrywkowym. Nowa funkcja wprowadzana jest po sukcesie projektów pilotażowych z The Voice, Syfy oraz Live Nation. Użytkownicy Philips Hue będą mieli do niej dostęp od grudnia, zostanie ona zainstalowana automatycznie we wszystkich mostkach Philips Hue V2 i wszystkich kolorowych lampach Philips Hue.
– Philips Hue Entertainment będzie szybka, zsynchronizowana i prosta w ustawieniu. Chcemy, aby Philips Hue stało się naturalnym elementem gier, filmów czy słuchania muzyki. Chcemy stworzyć nowy poziom immersji, uzupełniający to, co dzieje się na ekranie. Wyobraźmy sobie, że to taki system surround sound, tylko że dla naszych oczu – tłumaczy Chris Worp, Business Group Leader Home w Philips Lighting. – Chcemy rozwijać Philips Hue Entertainment razem z naszymi partnerami i czołowymi markami, zależy nam na udziale firm z przemysłu rozrywki. W październiku otworzymy program, który pozwoli naszym partnerom na korzystanie z funkcji platformy i z zestawu dla deweloperów, chcemy w ten sposób zwiększyć jeszcze funkcjonalność przed premierą w grudniu. Razem stworzymy nową erę rozrywki immersyjnej.
Więcej informacji na temat tego, jak zacząć współpracę przy Philips Hue Entertainment na stronie dla deweloperów Meethue.com.
Więcej informacji technicznych na temat Philips Hue Entertainment znajduje się na blogu.
W ramach świętowania piątych urodzin najpopularniejszego na świecie inteligentnego systemu oświetlenia domu, firma przedstawiła też ulepszenia w funkcjach dla Apple HomeKit oraz nowe lampy, multipaki i zestawy startowe.
Zaprenumeruj Rynek Elektryczny