Signify, światowy lider branży oświetleniowej dostarczył oświetlenie na 10 z 12 stadionów, na których rozgrywane są mecze podczas letnich Mistrzostw Świata piłki nożnej w Rosji. Rozświetlone przez firmę stadiony to: Łużniki (Moskwa), Stadion Kriestowskij (Petersburg), Stadion Olimpijski (Soczi), Stadion Centralny (Jekaterynburg) oraz stadiony w Kazaniu, Rostowie nad Donem, Kaliningradzie, Niżnym Nowogrodzie, Wołgogradzie i Samarze.
Na Stadionie Centralnym w Jekaterynburgu zamontowano specjalne oświetlenie LED firmy Signify przeznaczone dla boisk piłkarskich. Najnowocześniejsze oświetlenie LED zapewnia piłkarzom i kibicom najlepszą jakość światła, a przy tym idealnie nadaje się do transmisji telewizyjnych w technologii 4K i do powtórek w zwolnionym tempie w technologii UHDTV, co pozwoli miliardom telewidzów wychwycić cały dramatyzm z boiska – będą mogli dostrzec każdą kroplę potu, napięcie mięśnia czy grymas na twarzy. Oświetleniem LED dla boisk piłkarskich można również sterować i synchronizować je z muzyką, dzięki czemu organizatorzy będą mogli stworzyć spektakularne widowiska przed meczem.
Signify oświetla także fasady stadionów, co dodaje im charakteru i tworzy niezwykłą atmosferę dla kibiców udających się na mecze. Iluminacja na moskiewskim stadionie Łużniki jest wyjątkowa – zainstalowano tam dach multimedialny z diodami LED o łącznej powierzchni 39 tys. metrów kwadratowych – to jeden z największych i najbardziej nowatorskich multimedialnych elementów elewacji stadionów w Rosji. Unikalne pokazy świetlne wyświetlane na dachu przed, w trakcie i po zakończeniu meczów podkręcą emocje kibiców w całym mieście.
Mamy ponad 80-letnie doświadczenie w oświetlaniu imprez sportowych i jesteśmy uznawani za światowego lidera w oświetleniu sportowym – powiedział Sergey Karpov, Szef Działu Oświetlenia Sportowego Signify w Rosji. – Dzięki naszym instalacjom kibice i telewidzowie na całym świecie będą cieszyć się ulubionym sportem, a piłkarze na boisku uzyskają optymalną widoczność.
O firmie Signify
Signify, jest światowym liderem oświetlenia dla profesjonalistów i konsumentów, także w dziedzinie oświetleniowego Internetu Rzeczy. Nasze produkty marki Philips, zintegrowane systemy oświetleniowe Interact, a także usługi bazujące na zebranych danych, dostarczają wartości biznesowej i odmieniają życie w domach, budynkach i miejscach publicznych. W 2017 r. odnotowaliśmy sprzedaż na poziomie 7,0 miliardów euro. Zatrudniamy około 32 000 pracowników w 70 krajach. Uwalniamy niezwykły potencjał światła dla jaśniejszego życia i lepszego świata
Signify N.V. to nowa nazwa spółki Philips Lighting N.V., macierzystej firmy ogólnoświatowej grupy Philips Lighting. Nazwa Philips Lighting Poland sp. z o. o. zostanie zmieniona z początkiem roku 2019.