Najpiękniej rozświetlone miasta i galerie handlowe

   |    tekst redakcyjny    |   
Święć się z Energą

Po raz ósmy rusza akcja „Świeć się z Energą”. Jak co roku w przygotowanej przez Grupę Energa zabawie wezmą udział nie tylko miejskie iluminacje, lecz także miłośnicy fotografii i galerie handlowe. Łączna pula nagród wynosi 250 tys. zł, z czego 200 tys. zł zostanie przekazane na cele dobroczynne. Dzięki akcji Polacy będą mogli pełniej poczuć świąteczną atmosferę i zjednoczyć się we wspólnym celu, jakim jest głosowanie na miasta oraz pomoc potrzebującym. Akcja zachęca także wszystkich, by uwieczniali na zdjęciach bożonarodzeniowe iluminacje.

Na akcję, która potrwa do końca stycznia 2017 r., składają się trzy kategorie konkursowe: ogólnopolski plebiscyt miast – na najpiękniej rozświetloną miejscowość, konkurs fotograficzny – na najpiękniejsze zdjęcia oddające blask świątecznej atmosfery, plebiscyt – na najlepsze świąteczne iluminacje galerii handlowych.

Zwycięskie miasta i galerie handlowe wyłonią podczas głosowania internauci. W konkursie fotograficznym jury pod przewodnictwem Lidii Popiel – znanej fotografiki i wykładowczyni Warszawskiej Szkoły Filmowej – wybierze autora najlepszego zdjęcia. Fundatorzy nagród to Energa SA oraz Energa Obrót SA.

Organizatorami „Świeć się z Energą” są Energa SA i Grupa Wirtualna Polska, a jego partnerzy to: Energa Oświetlenie, Olympus Polska, Electrolux i oficjalny sklep internetowy akcji sklep.energa.pl.

Zaprenumeruj Rynek Elektryczny