Prace nad zmienioną aranżacją placówek i nowym logo A-T trwały od połowy zeszłego roku. Znak został już zgłoszony w Urzędzie Patentowym i właśnie możemy zobaczyć efekty tych zmian. Firma będzie teraz stopniowo wprowadzała do wszystkich formatów placówek swój nowy image, który jest odzwierciedleniem nieustannego rozwoju i wzrostu, czyli cech dobrze opisujących spółkę.
Wypracowane modyfikacje i zmiany w sklepach mają w znaczący sposób ułatwić konsumentom dokonywanie wyboru, a równocześnie przyciągnąć nowe grupy klientów, które do tej pory nie trafiały do jej placówek, oczywiście przy zachowaniu właściwej oferty dla aktualnie kupujących w sieci A-T.
Firma A-T zatrudnia już ponad 760 pracowników i posiada w swojej sieci 96 placówek elektryczno-oświetleniowych, a przychody spółki za 2013 są wyższe o 27 proc. od wyniku z roku 2012.
Zaprenumeruj Rynek Elektryczny