Sukces firmy SolarWorld na polskim rynku

   |    tekst redakcyjny    |   

Firma SolarWorld jest od ponad trzech lat obecna na polskim rynku i zdołała już wyrobić sobie markę. Według prezesa SolarWorld Franka Asbecka, ważnym krokiem było wczesne wejście firmy na polski rynek. Dzięki stworzeniu struktury oraz sieci sprzedaży firma jest obecnie przygotowana na rozwój fotowoltaiki w Polsce.

O przyszłości firmy na polskim rynku z optymizmem wypowiada się Jolanta Karsten, dyrektor generalna na Polskę: – W 2016 roku możemy oczekiwać szybkiego rozwoju rynku fotowoltaicznego, głównie dzięki wprowadzeniu taryf gwarantowanych dla instalacji prosumenckich. W tym segmencie należy oczekiwać największej dynamiki rozwoju. Moim zdaniem Polska może stać się najszybciej rozwijającym się rynkiem w 2016 roku w Europie. Mamy sporo do nadgonienia.

Fot. Elektrownia w Tomaszowie Maz.

Więcej w nr 4.2015 Magazynu Fotowoltaika

Zaprenumeruj Magazyn Fotowoltaika