Firma Philips Lighting podpisała umowę z Atletico Madrid na dostawę nowego oświetlenia klubowego stadionu. Przez cztery lata producent oświetlenia będzie oficjalnym partnerem Atletico Madrid, którego stadion jako pierwszy na świecie zostanie wyposażony w wielozadaniowy system oświetleniowy.
Nowy stadion Atletico Madrid pomieści 67 tys. kibiców i będzie wyposażony w najbardziej innowacyjną technologię oświetlenia LED dostarczoną przez Philips Lighting. Boisko, wejście, fasada, dach oraz sala VIP Neptuno będą oświetlone za pomocą cyfrowego, dynamicznego systemu LED, który nie tylko zapewni doskonałej jakości światło, lecz także stworzy odpowiednią atmosferę.
Dynamiczne oświetlenie umożliwia np. użycie podczas meczu kolorów drużyny, dając fanom dodatkowy sygnał podczas wejścia piłkarzy na boisko. System może też zmienić kolor i natężenie światła po każdym zdobytym golu.
W podwieszanym dachu zastosowany będzie system Philips VayaFlood LED dysponujący ponad 16 mln kolorów. W połączeniu z oświetleniem fasady w systemie Philips ColorKinetics będzie to tworzyć wspaniałe widowisko – dynamiczne oświetlenie fasady może działać razem z system wewnętrznym lub oddzielnie.
Nowe oświetlenie boiska Philips ArenaVision, zamontowane na sezon 2017–2018, składa się z 336 reflektorów Philips ArenaVision LED, dzięki którym jakość transmitowanego obrazu będzie spełniała najnowsze standardy LaLiga, UEFA i FIFA. Reflektory mogą być błyskawicznie włączane i wyłączane, więc spektakl świetny będzie mógł odbywać się nie tylko przed i po meczu, lecz także w połowie.
Sala Premium Neptuno i strefy VIP otrzymają najlepszej jakości oświetlenie LED, dzięki któremu oszczędności energii wyniosą do 60 proc. w porównaniu z konwencjonalnymi technologiami.
Dzięki wielu możliwym konfiguracjom oświetlenia nowy stadion w mgnieniu oka będzie mógł dostosować się do różnych potrzeb, w zależności od wydarzenia – od meczy po koncerty.
Zaprenumeruj Rynek Elektryczny