TIM odnotował rekordową sprzedaż w listopadzie

   |    Tomasz Charążka    |   
Artur_Piekarczyk_TIM

60,05 mln zł – tyle wyniosły przychody TIM SA ze sprzedaży w listopadzie br. To o 19,9 proc. więcej niż w listopadzie ubiegłego roku. Jeszcze nigdy w niemal 30-letniej historii firmy miesięcznie obroty nie przekroczyły 60 mln zł.

Ponad 2/3 listopadowych przychodów TIM SA pochodziło ze sprzedaży online. Obroty z kanału e-commerce były tym samym wyższe o 12,7 proc. r/r.

Po 11 miesiącach br. ogół przychodów TIM SA ze sprzedaży wyniósł niemal 566 mln zł wobec 488,5 mln zł rok wcześniej, a obroty ze sprzedaży w internecie – 396,6 mln zł (wzrost o 21,7 proc. r/r).

– Kolejny miesiąc utwierdza nas w przekonaniu, że w Polsce możliwy jest sukces w dystrybucji artykułów elektrotechnicznych przy dominującym udziale kanału online, na dodatek w oderwaniu od dekoniunktury w branży budowlanej – podsumowuje Artur Piekarczyk, członek zarządu i dyrektor ds. handlu TIM SA.

TIM SA jest jednym z największych dystrybutorów materiałów elektrotechnicznych w Polsce. Spółka powstała w 1987 r. we Wrocławiu, od 1998 r. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Sprzedaż prowadzona jest na TIM.pl, w aplikacji mobilnej mTIM, telefonicznie oraz poprzez ogólnopolską sieć biur i przedstawicieli handlowych.

Zaprenumeruj Rynek Elektryczny