Czy Farnell uniknie następstw Brexitu?

tekst redakcyjny

tekst redakcyjny

  |  
nowe logo Farnell

Internetowy dystrybutor materiałów technicznych, Farnell element14, zmienił nazwę na Farnell, An Avnet Company. Zmienił się także kolor logo – na zielony. Bieżące informacje o firmie zostały przedstawione na konferencji prasowej firmy, zorganizowanej podczas targów przemysłowych Automaticon 2019 w Warszawie.

Dwa lata temu Farnell elements14 został kupiony przez Avnet. Dzięki temu mogły rozpocząć się inwestycje w usprawnienie procesów logistycznych. W Leeds (Wielka Brytania), gdzie znajduje się centrala firmy, ruszyła budowa nowego magazynu do obsługi rynku azjatyckiego i europejskiego. Uruchomienie obiektu nastąpi w grudniu 2019 roku.

Ważnym elementem połączenia firm będzie wspólna strona internetowa Farnell i Avnet.

Największe obawy dla rozwoju biznesu Farnella w Europie wywołuje wyjście Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej. Jak zapewnia Robert Rospędzihowski, wiceprezes Farnella, firma jest dobrze przygotowana na najgorszy wariant, czyli twardy Brexit. Ogromne znaczenie ma nowy magazyn, który zoptymalizuje czas dostaw.

Centrum obsługi klienta dla Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki znajduje się w Krakowie. Biuro posługuje się 15 językami świata. Aktualnie Farnell poszukuje pracowników ze znajomością niemieckiego, także języków skandynawskich.

RE

[ssba-buttons]