Reorganizacja handlu w firmie LUG

tekst redakcyjny

tekst redakcyjny

  |  
Paweł Karłowski LUG

Grupa Kapitałowa LUG stawia kolejny krok w kierunku realizacji strategicznych kierunków rozwoju i konsoliduje zespoły sprzedażowe w swojej spółce zależnej LUG Light Factory.

W związku z dynamicznym rozwojem, z dniem 30 maja 2019 roku w spółce LUG Light Factory nastąpiła konsolidacja zespołów sprzedaży – powstała Globalna Dywizja Handlowa LUG, łącząca dotychczasowe kompetencje dwóch departamentów handlowych: Kraj i Eksport.

Na czele Globalnej Dywizji Handlowej stoi Paweł Karłowski (na zdjęciu).

Paweł Karłowski posiada wykształcenie inżynierskie oraz ponad 25-letnie doświadczenie w zakresie rozwoju sprzedaży B2B, zdobyte na różnych kluczowych stanowiskach w firmach technologicznych, operujących na rynkach Polski, Unii Europejskiej, Bliskiego Wschodu, USA i Rosji/WNP.

Jednocześnie z dniem 29 maja 2019 roku Beata Tustanowska przestała pełnić funkcję dyrektora Dywizji Exportu, by kontynuować dalszy rozwój zawodowy poza Grupą LUG.

Wiesław Bielenin jest nadal dyrektorem handlowym na Polskę.

Czytaj Informacje z rynku oświetleniowego

RE

Zaprenumeruj Rynek Elektryczny. Zobacz więcej

[ssba-buttons]