Pomysłem na rozwój P.H. A-T S.A. jest zbudowanie własnej sieci punktów sprzedaży detalicznej oraz duża dywersyfikacja. Firma ma ogromnie rozdrobnione portfolio klientów oraz potężny asortyment produktów, dlatego jest dużo bardziej odporna na okresowe osłabienia koniunktury.
Od początku istnienia, czyli od 1989 r., firma odnotowuje ciągły wzrost przychodów, pomimo spadków, które odnotowywał rynek w czasie stagnacji. Z roku na rok wyniki finansowe poprawiają się. Udaje się osiągać wzrostowe wartości pomimo jednocześnie prowadzonych inwestycji. W połowie 2012 r. rozpoczęte zostało wdrożenie nowego systemu klasy ERP do zarządzania wszystkimi obszarami biznesowymi, a jego zakończenie zaplanowano na czerwiec 2014 r.
Celem strategicznym spółki jest otwarcie 250 sklepów pod logo A-T na terenie całego kraju. Głównym obszarem zainteresowania są miasta powiatowe o liczbie mieszkańców pow. 20 tys. Firma chce stworzyć największą w kraju sieć detaliczną branży elektrotechnicznej. Od 2008 r. liczba placówek A-T powiększyła się o 54 punkty sprzedaży. Obecnie jest ich już 95 i liczba ta nieustannie rośnie.
A-T posiada ekskluzywny salon oświetleniowy pod nazwą Fabryka Światła, który jest dedykowany do obsługi projektantów oraz specjalistów aranżacji wnętrz. Kolejny oddział został otwarty w Rzeszowie.
W ocenie partnerów biznesowych Paweł Jarmużek aktywnie uczestniczy w rozwoju firmy, tworzy strategię i pilnuje jej realizacji. Reprezentuje rzadkie połączenie konsekwencji w działaniu i otwartości.
Menadżer Roku Branży Elektrotechnicznej 2012 w kategorii Hurtownia